سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیر طرح سلاله‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین دانش آموزان

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد گفت: طرح سلاله‌ها در دو سال گذشته به خوبی اجرا شده و در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت نقش موثری داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فاطمه ذاکری، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد در مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در طرح ملی آموزشی"سلاله‌ها" مفاهیم آموزشی از قبیل فضای مجازی، سواد رسانه، خودباوری و توانمندسازی دانش آموزان، سبک زندگی و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در دوره‌های مختلف به دانش آموزان دختر مقطع متوسطه آموزش داده می‌شود.

او افزود: در سال جاری با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری کلاس‌های حضوری امکان اجرای این طرح تاکنون مهیا نشده که در صورت صلاحدید اداره آموزش و پرورش یزد مفاهیم مورد نظر در فضای «شاد» به دانش آموزان آموخته می‌شود.

فاطمه ذاکری بیان داشت: به منظور قدردانی از مربیان مدارسی که این طرح را اجرا کرده اند لوح تقدیری آماده شده که در مراسمی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

فاطمه ذاکری، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد گفت: طرح ملی سلاله‌ها در دو سال گذشته با همت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، دفتر امور بانوان استانداری و مشارکت همه جانبه اداره آموزش و پرورش استان یزد به خوبی اجرا شده است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.