مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: باید ضمن احترام به همه سلائق و جناح‌های سیاسی به توانمندی افراد توجه کرده و از پرداختن به حاشیه ها خودداری کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن موحدی فرد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در نشستی با روسای ادارات نواحی، مناطق و شهرستان ها، به بیان دیدگاه‌ها، انتظارات و خواسته‌های خود در حوزه کاری پرداخت و گفت: استقلال آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف خط قرمز ماست، تمام سعی و تلاش ما باید برای جلب رضایت معلمان و فراهم آوردن آسایش فکری و معنوی آن‌ها باشد تا بتوانند به بهترین شکل و با آسودگی خاطر به آموزش و پرورش نسل آینده بپردازند.

او افزود: ارزنده‌ترین نقش در آموزش و پرورش نقش معلم است و همه ما در مجموعه اداری باید در خدمت معلمان باشیم و روحیه و مشی معلمی بر مجموعه حکمفرما باشد تا شاهد موفقیت‌های روزافزون در عرصه تعلیم و تربیت باشیم.

محسن موحدی فرد بیان داشت: روسای ادارات باید در حوزه‌های مختلف آموزشی و پرورشی توجه دقیق به آمار و ارقام داشته باشند تا بتوانند در اصلاح امور درست برنامه ریزی کنند.

موحدی فرد اظهار کرد: باید از پرداختن به حاشیه‌ها خودداری کرد، به همه سلائق، جناح‌های سیاسی، شایستگی و توانمندی افراد توجه کرد چرا که انسان‌های شایسته از هرجناح و با هر سلیقه‌ای که باشند، کار شایسته انجام می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در پایان به مسائل و مشکلات پیش‌روی آموزش و پرورش پرداخت و از روسای ادارات نواحی، مناطق و شهرستان‌ها خواست، تمام اهتمام خود را برای مرتفع نمودن این مسائل و چالش‌ها به عمل آورند.

رسیدگی به پروژه‌های خیری نیمه ساز و نیاز به همراهی ادارات و نهاد‌های دولتی برای تکمیل آن، توجه به شیوه جذب نیرو‌های کارآمد درآموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی، فروش املاک مازاد به منظور استفاده بهینه در امور مورد نیاز آموزش و پرورش مسائل مورد بررسی این نشست بود.

همچنین توجه به هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش، بازسازی و نوسازی فضا‌های آموزشی مستهلک و اختصاص زمین برای مناطقی که کمبود فضای آموزشی دارند، تخصیص اعتبار برای هزینه‌های جاری، رسیدگی به مشکلات روستا مرکزی، پیگیری امور معلمان حق التدریس و نیرو‌های خرید خدمات آموزشی و مربیان بهداشت و حل مشکل پست‌های با نام ادارات از مباحث مطرح شده از سوی روسای آموزش و پرورش مناطق ۱۴ گانه استان بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار