استاندار یزد گفت: همه دستگاه ها برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تمام قوا و امکانات بهمیدان بیایند و از هیچ تلاشی در این مسیر مضایقه نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زمانی قمی استاندار  یزد با تاکید بر این مهم که دفاع مقدس یک قیام مردمی است که هیچ گاه نباید فراموش شود گفت: دفاع مقدس پیش زمینه‌ای برای انقلاب بوده است و امنیت امروز جامعه را مدیون دفاع مقدس و انقلاب هستیم.

زمانی قمی  افزود: من به عنوان نماینده دولت این مجوز را می‌دهم که همه دستگاه‌ها تمام امکانات و قوای خود را برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار گیرند و از هیچ تلاشی در این مسیر مضایقه نکنند.

وی ادامه داد: تمام ارگان هاو نهای‌های مختلف استان باید با به کار گیری زیبا‌ترین شیوه در کوتا‌ترین زمان و صریح ترن بیان جوانان و نوجوانان را به شنیدن خاطرات دفاع مقدس جذب کرده و اخلاق و راه و منش شهدا را برای آن‌ها یادآوری کنند.

کشفی قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد گفت: صداوسیمای مرکز یزد برنامه‌های متعددی را برای هفته دفاع مقدس در نظر دارد که این برنامه‌ها از دوم مهرماه از شبکه تابان پخش می‌شود.

کشفی افزود: برنامه رادیویی کریاس ساعت۱۰ تا۱۱ صبح از موج رادیو یزد به طور اختصاصی به موضوع دفاع مقدس خواهد پرداخت همچنین برنامه‌های نسیم صبح، چادیشب و دیگر برنامه‌های رادیو یزد نیز به صورت ویژه به موضوع دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب می‌پردازند.

جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: ایجاد سینمای سیار در فضا‌های موزه دفاع مقدس و  نقد و بررسی فیلم‌ها توسط منتخبین سینما، برگزارری کارگاه‌های هنری و ادبی با موضوع دفاع مقدس، اجرای فعالیت‌های میدانی شامل نمایش‌های خیابانی، دعوت از هنرمندان مطرح استانی برای طراحی المان‌های خاص دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس و همچنین باز خوانی بیش از ۱۰۰ کتاب ثبت شده  توسط ناشران و نویسندگان یزدی از ابتدای انقلاب تا کنون؛ از جمله برنامه‌های ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هفته دفاع مقدس است.

دانش مدیر امور زنان در استانداری با اشاره به برنامه ها‌ی زنان برای هفته دفاع مقدس گفت: برنامه سخنرانی و بازدید از گنجینه ایثار و شهادت در شهرستان اردکان توسط نمایندگان بانوان دستکاه‌ها و مشاور فرماندار‌ها انجام شده، همچنین برنامه بازدید از جانبازان بالای ۷۰ درصد از برنامه‌های امور زنان در هفته دفاع مقدس است.

وی همچنین افزود: خوشبختانه بنیاد شهید برنامه‌هایی را در حوضه ارتقا سلامت و بهداشت روان همسر جانبازان و آموزش عالی فرزندان مجرد جانبازان دارد که قرار است به زودی این برنامه‌ها اجرا شود.

دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس سراسر استان، برگزاری مسابقات دانش آموزی با موضوع دفاع مقدس، اجرای تئاتر در زنگ تفریح مدارس با موضوع دفاع مقدس و حضور یادگاران دفاع مقدس در بین دانش آموزان از جمله برنامه‌های آموزش پرورش در هفته دفاع مقدس است.

پور شمسی نماینده سپاه الغدیر نیز با اشاره به برنامه ها‌ی شاخص سپاه الغدیر یزد افزود: ایجاد پنجمین بیمارستان صحرایی در شهرستان مهریز و برگزاری برنامه ها‌ی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این بیمارستان از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه الغدیر در هفته دفاع مقدس است.انتهای پیام/ غ

دفاع مقدس یک قیام مردمی است که هیچ گاه نباید فراموش شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.