سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار بوشهر:

اگر ایثار زنان نبود، بسیاری از حماسه‌های انقلابی رقم نمی‌خورد

معاون استاندار بوشهر گفت: زنان ایران در طول تاریخ تاثیرگذار بوده‌اند و اگر شجاعت و ایثار آنان نبود بسیاری از حماسه‌ها در طول عمر انقلاب اسلامی رقم نمی‌خورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون، سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) روز زن در آیین قدردانی از زنان استان بوشهر عنوان کرد: انقلاب اسلامی به مطالبات زنان جامه عمل پوشاند، هرچند ممکن است هنوز این قشر خواسته‌هایی داشته باشند.

او ادامه داد: تلاش و پیگیری زنان و اصرار آن‌ها به اینکه سهم خود را از جامعه و مدیریت کشور بخواهند باعث شده که بانوان این سرزمین امروز درجایی قرار گرفته اند، که حق آن‌ها است.

معاون، سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: امروز مدیریت کشور به شایستگی در حوزه‌های مختلف به زنان سپرده شده است و به طور یقین با همت بانوان این سهم بیشتر و این جایگاه رفیع‌تر می‌شود، چون جامعه به نیروی تازه، انگیزه فراوان و انرژی زنان نیاز دارد.

ایرانی افزود: امروز زنان از توان مناسبت‌تر، انگیزه بیشتر و جسارت لازم برخوردار هستند و همه می‌دانیم حضور بانوان در عرصه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آینده خوبی را رقم خواهند زد.

او، با تاکید بر قدردانی از مقام زنان این سرزمین، گفت: زنان ایران براساس آموزه‌های اسلامی و نقش تربیتی که دارند همواره در طول تاریخ تاثیرگذار بوده‌اند و اگر شجاعت و ایثار آنان نبود بسیاری از حماسه‌ها در طول عمر انقلاب اسلامی رقم نمی‌خورد.

معاون، سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره ۱۷ هزار زن شهید کشور در اسفند، اعلام کرد: استان بوشهر ۳۴ زن شهید دارد.

ایرانی عنوان کرد: بسیاری از زنان شهیده این سرزمین نظامی نبودند یا خانه دار و یا امدادگر بودند که در پشت جبهه‌ها در کنار مردان ایستادگی کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

او همچنین با بیان اینکه حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای موجب تضعیف نظام و کشور می‌شود، بیان کرد: زنان از جمله قشر‌های مهم و موثر در امر انتخابات هستند و در این شرایط حساس مشارکت پرشور قشر‌های مختلف به خصوص زنان همواره مورد تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان نظام است.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.