سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نهمین جشنواره فیلم فجر زاهدان با ۱۶ فیلم از شب گذشته در سینما هلال این شهرستان آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حسین مسگرانی اظهارداشت: نهمین جشنواره فیلم فجر استانی از شامگاه دیشب تا ۲۲ بهمن ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۲ سانس در سینما هلال زاهدان اکران می‌شود.

اوگفت: فیلم‌های «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار، «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی، «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری، «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده، «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی، «رُمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده، «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و «روشن» به کارگردانی سید روح‌اله حجازی در زاهدان اکران می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین فیلم‌های «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری، «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «شیشلیک» به کارگردانی محمد حسین مهدویان، «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی، «مامان» به کارگردانی آرش انیسی، «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی، «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی و «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری در ۲ سانس ۱۵ و ۱۸ بهمن در سینما هلال زاهدان اکران می‌شوند.

او بیان کرد: در تلاشیم ساعت نمایش فیلم‌ها به ساعت ۱۸ و ۲۰ تغییر یابد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.