سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش‌از یک میلیارد دلار کالا از بازارچه‌های سیستان و بلوچستان صادرات شد

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از یک میلیارد و ۳۰۸ میلیون دلار طی ۹ ماهه نخست امسال از گمرکات و بازارچه‌های مرزی این استان صادرات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،داود شهرکی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: مجموع صادرات انجام شده از گمرگات و بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان در مدت زمان ۹ ماهه امسال به میزان یک میلیارد و ۳۰۸ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۱۹۴ دلار به وزن ۹۷۶هزار و ۷۶۰ تن بوده است.

او با بیان اینکه در این مدت میزان صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان ۸۶۸ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۱۷۱ دلار و صادرات از بازارچه‌های مرزی ۴۴۰ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۲۳ دلار بوده افزود: براساس سیاست‌های تدوین شده سازمان توسعه تجارت ایران و باتوجه به تعریف برنامه‌های اجرایی و عملیاتی سازمان، هدف‌گذاری برای صادرات غیرنفتی استان در سال ۹۹ به ارزش یک میلیارد و هفت میلیون دلار تعیین و ابلاغ شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اقدامات اجرایی انجام شده در ۹ماهه امسال صادرات استان به یک میلیارد و ۳۰۸ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۱۹۴ دلار انجام شده است.

او  ادامه داد: در بازه زمانی ۹ ماهه امسال اقلامی از جمله مصالح ساختمانی (سیمان)، میوه، نخود خام، گاز، گوگرد، خرما و صیفی‌جات، پودر لباسشویی، قیر، محصولات سرامیکی، کیسه پلاستیکی به کشور‌های پاکستان، افغانستان، ترکیه، کویت، امارات و سایر کشور‌ها صادر شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.