مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه ۲ سالانه از سوی بخش خصوصی و تاجران استان‌های یزد و کرمان و دیگر استان‌ها در زمینه صنعت ساختمان، راه‌اندازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مبین علی میر مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان اظهارداشت:نمایشگاه ۲ سالانه از سوی بخش خصوصی و تاجران استان‌های یزد و کرمان و دیگر استان‌ها در زمینه صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک، لوازم خانگی و مواد غذایی در بازارچه مرزی میرجاوه راه‌اندازی شده است.

میر افزود: ایجاد این نمایشگاه زمینه را برای فروش بیشتر محصولات کاشی و سرامیک، لوازم خانگی و موادغذایی از نقاط مختلف کشور فراهم می‌کند و تاجران پاکستانی می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه خرید کنند.

او  بیان کرد: راه‌اندازی نمایشگاه در بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان برای نخستین بار انجام شده و نوید بخش روزهای خوش در آینده برای افزایش صادرات و بهره‌گیری از ظرفیت بازارچه‌ها در توسعه اشتغال منطقه است.

مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با کاهش نرخ ارز، زمینه برای صادرات و واردات کالا توسط پیله‌وران این استان انجام و تعهدات ارزی هم برای آن‌ها به صفر می‌رسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار