سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید تیم سازمان جهانی بهداشت از بازار مواد غذایی ووهان

تیم محققان سازمان جهانی بهداشت از بازار فروش مواد غذایی ووهان چین بازدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، تیم پژوهشگران سازمان جهانی بهداشت که برای کشف ریشه‌های همه گیری کرونا به ووهان چین سفر کرده، از بازار این شهر که معروف بود در دوره قرنطینه ۷۶ روزه سال گذشته، مرکز توزیع غذا در این شهر محسوب می‌شد، بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، اعضای این تیم از بخش‌های مختلف بازار «Baishazhou» که یکی از بزرگترین بازار‌های تره بار فروش گوشت تازه حیوانات محسوب می‌شود (و به آن بازار‌تر نیز می‌گویند)، به همراه شماری از مقامات و نمایندگان چین بازدید کردند.

اعضای این تیم که شامل متخصصانی از دامپزشکان، ویروس شناسان و متخضصان سلامت مواد غذایی و همه گیر شناسی هستند، تا کنون از دو بیمارستان در شهر ووهان که مرکز شیوع همه گیری کرونا محسوب می‌شود، بازدید کرده اند.

سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه در حساب توییتری خود اعلام کرد بود که این تیم تصمیم دارد تا از بیمارستان‌ها و بازار‌هایی مانند «بازار غذا‌های دریایی هوانان» که با بسیاری از موارد ابتلای اولیه به کرونا در ارتباط بوده، بازدید کند.

پیشتر نیز رسانه‌ها اعلام کرده بودند تیم متخصصان سازمان جهانی بهداشت که در حال بررسی ریشه ویروس کرونا هستند، با کارکنان بیمارستان ووهان که اولین موارد تایید شده مبتلایان به ویروس کرونا در آن تایید شد، دیدار کردند.

روز پنجشنبه رسانه‌های خبری اعلام کردند تیم سازمان جهانی بهداشت که برای کشف ریشه‌های کرونا به ووهان چین سفر کرده، پس از دو هفته قرنطینه اجازه یافت تا کار خود را آغاز کند.

این گروه ۱۳ نفره از دانشمندان تیم سازمان جهانی بهداشت که در تاریخ ۱۴ ژانویه وارد ووهان چین شدند، روز پنجشنبه قرنطینه دو هفته‌ای شان پایان یافت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.