سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگیان نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: فرهنگیان همواره به عنوان متولیان تعلیم و تربیت نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و دارند.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجردر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت:  انقلاب اسلامی ایران  یک انقلاب فرهنگی است و فرهنگیان همواره به عنوان متولیان تعلیم و تربیت نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته  و امروزه نیز بایستی این نقش مهم را ادامه دهند.

او افزود: ایمان، اتحاد و همبستگی و رهبری حضرت امام خمینی (ره)  ۳ عامل پیروزی انقلاب اسلامی است و  امروزه نیز این عوامل در کشور قابل تحقق هستند و می‌توان با اشاعه امید در جامعه همبستگی و اتحاد ملی را افزایش داد.

نیسی گمراوی با بیان اینکه ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای شناساندن دستاورد‌های انقلاب اسلامی به دانش آموزان و نسل جدید است، بیان کرد: در این زمینه باید با استفاده از ظرفیت و تشکل‌های دانش آموزی به سمت انجام فعالیت‌های خلاقانه، نو و جذاب رفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اظهار داشت: با فرارسیدن دهه فجر همه باید دست به دست هم دهیم تا امید و نشاط را به دور از رقابت‌های سیاسی به مردم و جامعه تزریق کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به دستاورد‌های بی سابقه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: افزایش فضای آموزشی در این  ناحیه  رشد قابل توجهی  داشته که در یک دهه گذشته بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.