سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توانمندسازی بهزیستی کشور در شازند خبرداد:

مراکز جامع بازتوانی ترک اعتیاد در دستور کار بهزیستی

یزدان مهر گفت: در کنار سم زدایی مراکز جامع بازتوانی ترک اعتیاد در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ذوالفقار یزدان مهر معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیر دولتی، توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در نشست با نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: در کنار سم زدایی و ترک اعتیاد معتادان، طرح نوینی تحت عنوان مراکز جامع بازتوانی ترک اعتیاد در دستور کار قرار گرفته تا در کنار اعتیاد جامع پذیری فرد بهبود یافته نیز دنبال شود.

یزدان مهر افزود: سازمان بهزیستی جزو معدود سازمان‌هایی است که ۱۵۶ ماموریت در حوزه‌های مختلف دارد که پشتیبان و همراه مردم با مشکلات مختلف و شرایط سخت باشد.

معاون امور مجلس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: ۲هزارو ۵۰۰ مرکز مثبت زندکی در کشور در جهت مردمی کردن فعالیت‌های این نهاد حمایتی راه اندازی شده است اضافه کرد: نگاه ما به مددجویان باید یک نگاه توانمندسازی توام با کرامت انسانی باشد و به جای صدقه پروری یک انسان یا عزت و شایسته پرورش پیدا کند.

یزدان مهر اضافه کرد:سال گذشته تعهد ساخت مسکن، ۷۵۰۰ واحد مسکونی بود که ۱۵ هزار واحد تحویل و ۴۰ هزار واحد در دست ساخت است که تحول خوبی در این حوزه است، در این حوزه مشکل و محدودیتی جهت تامین مسکن و تسهیلات اشتغال برای مددجویان متقاضی واجدالشرایط وجود ندارد.

احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی هم گفت:
مجموعه بهزیستی در سطح استان مرکزی و شهرستان شازند فعالیت و اقدامات خوبی انجام می‌دهند که شایسته تقدیر است.

رجبی فرماندار شازند نیز در این نشست گفت: در شهرستان شازند با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت، بالغ بر ۵۵ درصد جمعیت تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند که این وضعیت یک فاجعه است که باید کارویژه برای بهبود آن صورت گیرد.

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در خصوص اشتغال مددجویان اضافه کرد: تسهیلات خوبی در خصوص اشتغال به مددحویان این شهرستان اختصاص یافته و همچنین در حوزه مشارکت‌های مردمی شازند یکی از شهرستان‌های خوب است و کمک‌های خوبی از مردم و صنایع حاصل می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.