سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورزان متقاضی کشاورز کارت در سامانه ثبت نام کنند

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:متقاضیان دریافت کشاورز کارت با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خلیل فعله‌گری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تا کنون ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورز کارت در این استان به بهره‌برداران محصولات استراتژیک پرداخت شده است.

او افزود:این استان از طرح کشاورز کارت سهم ۱۹۶ میلیارد تومانی دارد که تا کنون ۹ درصد از این میزان شامل ۱۸ میلیارد تومان به بهره برداران پرداخت شده است.

فعله گری با اشاره به اینکه تاکنون کشاورزان بهره‌مند از این طرح در کردستان شامل یک هزار و ۳۸ نفر هستند،گفت: این تسهیلات ۱۲ درصد با بازپرداخت ۱۲ ماهه است که به بهره برداران محصولات استراتژیک شامل گندم، جو و دانه‌های روغنی تعلق می‎گیرد.

او بیان کرد: طبق اعلام بانک کشاورزی، بیست هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و در قالب کارت هایی تا سقف ٢٠٠ میلیون ریال در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

فعله گری افزود:هر بهره بردار می‌تواند تنها برای خرید نهاده‌های زراعی (سم و کود) برای خرید از سه هزار پایانه فروش این نهاده‌ها از این تسهیلات بهره‌مند شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه سازمان جهاد کشاورزی افزود: بهره‌برداران این استان برای بهره‌مندی از این تسهیلات می‌توانند به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن از طریق شعب بانک کشاورزی، کشاورز کارت آنان صادر شود.

فعله گری گفت: کشاورزان متقاضی دریافت “کشاورز کارت” می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی در سامانه سیتا به آدرس www.cita.maj.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و پس از دریافت کارت از طریق کارگزاری‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نسبت به خرید کودهای کشاورزی اقدام کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.