سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تساوی ره آورد شمالی ها از جنوب

رایکا بابل در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، به تساوی برابر شاهین بوشهر دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حاصل ۹۰ دقیقه تلاش تیم‌های رایکا بابل و شاهین بوشهر در ورزشگاه ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر، گلی در بر نداشت و دو تیم به نتیجه مساوی رضایت دادند.

در نیمه اول شاگردان نادر دست نشان، بازی قابل قبولی ارائه دادند و در دقیقه ۲۰ بازی مهاجمان رایکا می‌توانستند به گل اول بازی برسند، اما ضربه سر خطرناک جواد غلامی را ایمان صادقی با واکنشی فوق العاده به اوت فرستاد، اما در ادامه و در دقیقه ۴۵ بازهم این تیم رایکا بابل بود که صاحب موقعیت گلزنی شدند، اما شوت سرکش امیر محمد شیرخانی با اختلاف اندکی از بالای دروازه شاهین بیرون رفت تا دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی نیز دوتیم، بازی سرد کسل کننده‌ای به نمایش گذاشتند و از اندک موقعیت‌های به وجود آمده نیز استفاده نکردند تا بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

ابوالفضل درویشوند، امیرحسین نادم، سیدجواد شفیعی، ایمان عباسزاده، رضا نبی زاده، امین رضایی، صیاد کوکبی، میثم کریمی، امیرمحمد شیرخانی، محمد رضی پور و جواد غلامی، ترکیب اصلی رایکا بابل را در بازی مقابل شاهین بوشهر تشکیل می‌دادند.

در پایان هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم رایکا بابل با ۱۶ امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و شاهین بوشهر با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده است.

انتهای پیام /ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.