تیم رایکا از میزبانی بازی‌های خانگی لیگ یک فوتبال کشور در بابل محروم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، گفت: تیم رایکا بابل از میزبانی این رقابت‌ها به دلیل شرایط نامناسب در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل، محروم شد.

او با اشاره به وضعیت بد چمن ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل افزود: تا زمانی که چمن این ورزشگاه  بازسازی نشود، بازی‌های رایکا در این ورزشگاه برگزار نخواهد شد.

رایکا بابل که تنها نماینده فوتبال مازندران در لیگ یک فوتبال کشور است، در هفته هشتم این مسابقات، میزبان خیبر خرم آباد بود که بازی این دو تیم در شرایط نامطلوب و بسیار گل آلود زمین شهدای هفتم تیر بابل برگزار شد.

رایکا که این روز‌ها با کسب ۱۱ امتیاز از ۵ بازی گذشته و ۴ امتیاز فاصله با صدرنشین رقابت ها، بحران عدم نتیجه گیری در ابتدای فصل را پست سر گذاشته است، ناچار است در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ میزبان حریفان خود باشد.

شاگردان نادر دست نشان که با ۱۲ امتیاز، رتبه هشتم جدول مسابقات لیگ یک فوتبال کشور در اختیار دارند، دوشنبه ۲۲ دی ماه در هفته نهم رقابت‌ها مهمان هوادار تهران هستند و پس از آن در هفته دهم رقابت ها، میزبان گل ریحان البرز هستند.
 
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار