رایکا بابل در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانش تیم هوادار تهران باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بابلی‌ها امروز در یک بازی سخت و نفسگیر به دیدار تیم پرمهره هوادار تهران رفتند و در نیمه اول این دیدار هر دوتیم بازی قابل قبولی ارائه دادند، اما در دقیقه ۲۵ بازی صیاد کوکبی با دروازه بان حریف تک به تک شد که شوت سرکش مهاجم رایکا توسط دروازبان حریف مهار شد.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۴۴ روی یک ارسال کرنر هواداری‌ها توسط مهدی عبدی به گل اول بازی رسیدند تا نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان عنایتی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم رایکا بابل بازی را هجومی آغاز کرد و توپ و میدان را در دست گرفت، پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام توانست در دقیقه ۷۰ روی ضربه ایستگاهی با سانتر زیبای میثم کریمی و ضربه سر امیرحسین نادم گل مساوی را وارد دروازه هوادار کند.

در حالیکه به نظر می‌رسید هر دو تیم به نتیجه مساوی راضی هستند در دقیقه ۹۰ بازی، تیم هوادار بر روی ضربه ایستگاهی به وسیله صادق رضانیا به گل رسید تا بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تیم هوادار تهران پایان یابد.

بیشتر بخوانید:

نادر دست نشان در بازی امروز تیمش را با ترکیب سهراب پل گردنی، امیر حسین نادم، جواد شفیعی، ایمان عباس زاده، رضا نبی زاده، امین رضایی، میثم کریمی، صیاد کوکبی، امیر شیرخانی، بنیامین شهیدی پور و مهرداد قاسمی نژاد به میدان فرستاد.

گفتنی است که تیم هوادار تهران با این برد ۱۷ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول ایستاد و تیم فوتبال رایکا بابل نیز با ۱۲ امتیاز درجایگاه دهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.