سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احضار رییس اداره راهداری، بخشدار و پیمانکار ساخت تقاطع غیرهمسطح بم ـ دهبکری به دادسرا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از احضار رییس اداره راهداری بم، بخشدار و پیمانکار ساخت تقاطع غیرهمسطح بم ـ دهبکری به دادسرا به دلیل پیشرفت نداشتن پروژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد ضیاالدینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: در پی بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان و مقامات قضایی و اجرایی شهرستان و همچنین تشکیل کارگروه تصادفات استان کرمان در دوم مهرماه امسال، در محل احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح بم ـ دهبکری مقرر شد، عملیات ساخت ۳۰ درصد پایانی این پروژه به صورت ویژه و در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: متاسفانه پس از بازدید سرزده هفته گذشته قویدل، معاون رییس کل دادگستری استان از پروژه، میزان پیشرفت ساخت تقاطع غیر همسطح محور بم به دهبکری مطلوب ارزیابی نشد و همین امر موجب احضار مدیران و پیمانکار مربوطه به دادسرا شده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: چنانچه در نقاط حادثه خیز جاده‌ای شهرستان، تصادفی رخ دهد و یکی از دلایل این حادثه مشکلات جاده‌ای و زیرساختی تشخیص داده شود، مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند و قطعاً تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند و علیه آنان اعلام جرم خواهیم کرد.

ضیاالدینی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی از عوامل بروز تصادفات و سوانح رانندگی در این شهرستان است، بیان داشت: اصلاح یا حذف نقاط تصادف خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی و کاهش خسارات و ضایعات دارند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.