سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب و راه‌اندازی سامانه مدیریت ایمنی (سما)

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس از نصب و راه اندازی سامانه مدیریت ایمنی (سما) در سطح تمامی مدیریت ها و مناطق عملیاتی تحت پوشش این شرکت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: سامانه مدیریت ایمنی (سما) کلیه مدیریت‌ها و مناطق عملیاتی تحت پوشش این شرکت نصب و راه اندازی شد.

حمیدرضا جلایر افزود: با استقرار این سامانه، بدلیل مکانیزه شدن تمامی فرایند‌ها، فرم‌ها و چک لیست‌های کاغذی حذف شده که این امر گام مهمی در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست کشور خواهد بود.

مدیردفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در ادامه گفت: این سامانه پس از ۳ سال تلاش و کوشش جمعی همکاران دفتر ایمنی در زمینه شناسایی و تدوین مشخصات فنی مورد نیاز وانطباق آن با شرح خدمات ابلاغ شده از طرف شرکت توانیر، در قالب یک سیستم نرم افزاری کاربردی نصب وراه اندازی شده است.

وحیدقاضی پور افزود: با عملیاتی شدن سامانه سما، ضمن ایجاد بهره وری در کلیه فرایند‌های مرتبط با سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت ومحیط زیست، شاهدکاهش خطا‌های انسانی و بهبود شاخص‌های مرتبط با حوادث بوده، آینده‌ای ایمن و مطلوب را برای مردم شریف استان فراهم آوریم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.