سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطاعت از ولایت و رهبری، موجب عزت و سربلندی است

امام جمعه کوهبنان گفت: اطاعت از ولایت و رهبری موجب عزت و سربلندی همگان است و هر جا فرامین، رهبری را اجرا کردیم رحتمی بر ما نازل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه کوهبنان و با حضور جمعی از مسئولان و مردم کوهبنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه کوهبنان گفت: اطاعت از خداوند، رسولش (ص) و ائمه اطهار (ع)  موجب رستگاری انسان و رحمت الهی می‌شود.

او افزود: اطاعت از ولایت و رهبری موجب عزت و سربلندی همگان است و  هر جا فرامین، ولی امر مسلمین را اجرا کردیم رحتمی بر ما نازل شد و هر جا دستورات ایشان را رعایت نکردیم، ضربه خوردیم و بعضا افرادی مورد نفرت مردم نیز قرار گرفتند.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: انسان همواره باید به خشوع در نماز، تزکیه نفس خود، پرداخت زکات مال و... اقدام کند و  روح و روان خود را پالایش دهد تا از آسیب‌ها دور شود.

او ابراز داشت: طی روز‌های گذشته دو شخصیت بزرگ و ممتاز، چون شهید فخری زاده و علامه مصباح یزدی را از دست داریم که این دو بزرگوار در سنگر معارف دین و مساله هسته‌ای گام‌های بزرگی برداشتند.

امام جمعه کوهبنان گفت: ما دانشمندی بزرگ، بصیر و انقلابی همچون شهید فخری زاده را از دست دادیم و  علامه مصباح هم عالمی ربانی، فقیهی مجاهد، بصیر و صاحب نظر بود.

او با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در رابطه با رحلت علامه مصباح یزدی یادآور شد:  او عالمی ربانی و فقیه، حکیمی مجاهد، مدیری برجسته بود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه علامه مصباح یزدی زبانی گویا در بیان حق و حضور انقلابی در تمام صحنه‌ها داشت. 

او  ادامه داد: چهلمین روز عالم مجاهد و‌ پارسا آیت الله یزدی را داریم و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیام تسلیتشان به مناسبت درگذشت این عالم،  ایمان راسخ به مبانی انقلاب و استقامت در این راه، غیرت دینی و انقلابی، حضور پیوسته در تمام دوران‌های انقلاب و مبارزات  او قبل از انقلاب را از مهم ترین شاخص‌های این عالم مجاهد برشمردند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: مقام معظم رهبری در سال ۹۴ در جمع خبرگان فرمودند: برخی بزرگان رای آوردن یا رای نیاوردن آن ها، هیچ خللی در شخصیت آنان به وجود نمی‌آورد و  آقایان یزدی و مصباح از جمله کسانی هستند که نبود آنان در مجلس خبرگان رهبری باعث خسارت است.

امام جمعه کوهبنان  در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ایام فاطمیه قرار داریم که باید از جوانان انقلابی و غیرتی که مجالس عزا به پا کردند  قدردانی کنیم.

انتهای پیام / م 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.