سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت مرکز معاینات پزشکی قانونی غرب شیراز

در مراسمی با حضور استاندار فارس و رئیس کل دادگستری استان فارس کلنگ احداث ساختمان مرکز معاینات پزشکی قانونی غرب شیراز به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه ساختمان مرکز معاینات پزشکی قانونی در غرب شیراز ازجمله مصوبات سفر آیت الله رئیسی به استان فارس است، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و زیر بنای ۸۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

او در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از استاندار و مسئولان اجرایی استان در راستای پیگیری مصوبات سفر خرداد ماه رئیس قوه قضائیه به استان فارس، گفت: مهمترین هدف دستگاه قضایی در توسعه فضا‌های فیزیکی ارائه بهتر خدمات قضایی در خور شان مراجعین است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه مجموعه قضایی استان اهتمام ویژه‌ای در اجرایی ساختن مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه دارد ،گفت: این سفر برای استان فارس برکات زیادی را به همراه داشت به نحوی که مصوبات آن علاوه بر مسائل داخلی مجموعه قضایی استان مشکلات سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها، تولید کنندگان وهمچنین اقشار گوناگونی را در بر گرفت.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: پیش از این نیز طی سه مرحله بخشی از مصوبات سفر ریاست معظم قوه قضائیه به فارس در خصوص جامعه عشایری استان اجرایی شد و درراستای پیگیری از نحوه و کیفیت اجرای این مصوبات در هفته جاری به صورت میدانی با عشایر استان دیدار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.