استاندار فارس از افتتاح ۶۰ آموزشگاه در شهر شیراز تا پایان سال خبر داد و گفت: بیش از ۵۰۰ آموزشگاه و مراکز وابسته آن تا پایان کار دولت در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت آلله رحیمی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های نوسازی مدارس در شهرستان کوار با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از رشادت‌های این سرباز وطن، گفت: تقدیر از خدمتگذاران انقلاب و کشور شایسته همه مردم هست و آیت اله هاشمی رفسنجانی از جمله این نمونه‌های خدمتگذار است که سال‌ها عمر خود را صرف توسعه انقلاب کرد.

او با تقدیر از فعالیت مسئولان محلی و نماینده مردم شهرستان کوار در مجلس شورای اسلامی و همچنین خیران، اظهار داشت: اقدامات نیک اندیشانه خیران به معنی تحول در جامعه بشری است که معامله‌ای پر سود با خداوند است.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: فعالیت خیران سرمایه گذاری در منابعی است که پایان پذیر نیست و برداشت از این منابع، بازدهی و اثر گذاری بیشتری ایجاد می‌کند.

رحیمی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش آموزش کشور هنوز از سوی برخی هزینه تلقی می‌شود گفت: توسعه کشور‌ها ناشی از سرمایه گذاری در بخش آموزش است، زیرا زمینه اصلاح در بخش‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی از همین مسیر می‌گذرد.

استاندار فارس در ادامه از افتتاح ۶۰ آموزشگاه در شهر شیراز تا پایان سال خبر داد و افزود: بیش از ۵۰۰ آموزشگاه و مراکز وابسته آن تا پایان کار دولت در استان فارس به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی با تشریح طرح‌های مختلف عمرانی در شهرستان کوار گفت: توسعه مراکز درمانی، اجرای طرح سد کوارو راه‌های اصلی از جمله طرح‌های عمرانی در این شهرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.