یک باب درمانگاه خیر ساز در فضایی با زیر بنای بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع در منطقه کمتر برخوردار، محراب شیراز در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در جمع خبرنگاران، گفت: این درمانگاه با مشارکت شهرداری و همت خیر شیرازی با هدف تسهیل دسترسی به مراکز درمانی و کاهش هزینه‌های اقشار کم درآمد در حال ساخت است و در آینده این درمانگاه بصورت هیات امنایی مدیریت و اداره می‌شود.

علی نوید گویی بابیان این مطلب که رویکرد خیرین شیرازی در سنوات گذشته مددرسانی به نیاز‌های روز اقشار محروم جامعه است، افزود: این مجمع در تلاش است تا با واکاوی نیاز‌های روز جامعه، مددرسانی به اقشار نیازمند را هدفمند نماید و آنچه بیش از همه در اولویت قراردارد را جهت سرمایه گذاری معنوی به خیران معرفی کند.

او گفت: مراسم کلنگ زنی این درمانگاه که قراردبود طبق تفاهم نامه امضا شده با شهرداری با حضور خیرین، مقامات و مسئولان شهری واستانی انجام شود به دلیل رعایت هر چه بیشتر اصول بهداشتی در امر مقابله با ویروس کرونا انجام نشده و مقرر شد عملیات اجرایی با سرعت ودقت هرچه تمام‌تر آغاز شود و پیش بینی می‌شود در مدت حدود سه سال مراحل ساخت این درمانگاه خیر ساز به اتمام برسد.

نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز افزود: این درمانگاه خیر ساز در سه طبقه در زمینی به متراژ ۷۵۰ متر مربع و با زیر بنا ۱۵۰۰ متر مربع در حال احداث است و مراحل تجهیز آن نیز توسط خیران انجام خواهد شد.

علی نوید گویی در ادامه گفت امیدواریم اتمام این درمانگاه را در روزی که عاری از هر نوع بیماری به‌ویژه بیماری ویروس منحوس کرونا با حضور مردم شیراز و خیران به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.