سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۵ عملیات مهار آتش در اهواز طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۵ عملیات مهار آتش را طی ۲۴ ساعت گذشته با موفقیت انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت ۴۹ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه خشایار خیابان نوشین اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان با ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز ساختمان شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند، افزود: مهار آتش پایه برق در ساعت یک و ۲۲ دقیقه بامداد در منطقه لشکرآباد خیابان نظام با تلاش آتش نشانان صورت گرفت.

قنبری با بیان اینکه ستاد فرماندهی سازمان یک دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات را در ساعت ۳ و ۸ دقیقه به بلوار پاسداران جهت مهار آتش مغازه تجاری اعزام کرد، ادامه داد: آتش نشانان سریعا با ایمن سازی محل و استفاده از لوله‌های آبرسان آتش سوزی را مهار و از بروز خسارت جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۵ و ۵۵ دقیقه در فاز ۵ پادادشهر خیابان امت ۲ اشاره کرد و اظهار داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حریق با دود و شعله‌های حریق در تراس منزل مسکونی مواجه شدند و با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند و علت حادصثه از سوی کارشناسان، بی احتیاطی مالک در روشن کردن منقل کباب در مجاورت البسه و وسایل قابل اشتعال اعلام شده است.

او با اشاره به آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۹ و ۲۶ دقیقه در منطقه کمپلو خیابان ابهری نبش ناصر خسرو بیان کرد: نشت گاز مایع منجر به حریق، خسارت به اثاثیه و مصدوم شدن ۳ نفر از ساکنان منزل شد که شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.