سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی به همت هلال احمر زنجان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۴۵ قلم از تجهیزات مورد نیاز نقاهتگاه بیماران کرونایی زنجان به همت هلال احمر تهیه و ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۴۵ قلم از تجهیزات مورد نیاز نقاهتگاه بیماران کرونایی  زنجان به همت جمعیت هلال احمر زنجان تهیه و به سپاه انصارالمهدی (عج) که مدیریت این نقاهتگاه را برعهده دارد تحویل داده شد.

او افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان با حضور فعال داوطلبان، امدادگران و جوانان در طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای مهار بیماری کرونا در قالب ناظران سلامت در کنار سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و سایر ارگان‌ها همکاری دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر با به کارگیری همه ظرفیت‌ها  برای مهار و کنترل بیماری کرونا  در کنار همه دستگاه‌های اجرایی زنجان قرار دارد.

طاهری ادامه داد: ۱۰ عدد کپسول اکسیژن ۲۰ کیلویی، ۱۰ عدد پالس اکسی متر (اکسیژن سنج خون) و ۱۰ عدد مانومتر و رگولاتور اکسیژن تحویل سپاه انصار المهدی (عج)  برای تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی حاضر در هتل سپهر زنجان شد.

او افزود: هفت عدد پایه سرم، چهار عدد فشار سنج، ۲ عدد تب سنج و یک جعبه کمک‌های اولیه با تجهیزات کامل از دیگر اقلامی بود که برای تجهیز این نقاهتگاه تحویل داده شد.

طاهری به اقدامات جمعیت هلال احمر استان زنجان از ابتدای شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: هلال احمر از اسفندماه پارسال تا پایان تعطیلات نوروز اقدام به تب سنجی و غربالگری مسافران و رانندگان در ورودی و خروجی شهر‌های استان زنجان کرده است.

او افزود: پس از این اقدامات هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ابهر و طارم نیز برای آماده سازی و تجهیز نقاهتگاه‌ها وارد میدان عمل شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پس از تجهیز و راه اندازی نقاهتگاه ها، هلال احمر با اجرای طرح "آمران سلامت" با مشارکت داوطلبان و جوانان، شهروندان را دعوت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرده و برای افراد فاقد ماسک، ماسک رایگان داده اند.

طاهری ادامه داد: در حال حاضر نیز اجرای طرح "ناظران سلامت" بر اساس توافق نامه هلال احمر با وزارت بهداشت و درمان در استان زنجان کلید خورده که این طرح نیز در کنار کادر بهداشتی با مشارکت داوطلبان و جوانان هلال احمری در شهرستان‌ها در حال اجراست.

او افزود: جمعیت هلال احمر توانست در دوران شیوع ویروس کرونا بسته‌های بهداشتی را بین بیماران صعب العلاج در استان زنجان توزیع کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج بهداشتی افرادی که معیشت آن‌ها در نتیجه کرونا دچار مشکل شده طی ۲ مرحله در قالب طرح "کمک های مومنانه" در زنجان اقدام کرده است.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.