سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت شهری و دهیاران در مقابله با کرونا عملکرد موفقی داشته اند

نشست بررسی مسائل و مشکلات عمران شهری و روستایی با حضور استاندار آذربایجان غربی و معاون عمرانی وزیر کشور و برخی از مدیران، شهرداران و دهیاران بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  قدردانی از تلاش مجموعه مدیریت شهری و دهیاران در مقابله با کرونا و لزوم توجه ویژه به آنان از جمله تامین منابع مالی مورد نیاز برای مدیریت پسماند و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و نیز عمران و آبادانی شهری و روستایی برای پایداری این مجموعه‌ها از جمله مباحث نشست بررسی مسائل و مشکلات عمران شهری و روستایی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور  بود.

مدیریت پسماند از چالش‌های اساسی پیش روی مدیریت شهری و روستایی است و در صورتی که منابع مالی مورد نیاز از طریق تسهیلات دولتی و یا مشارکت بخش خصوصی برای مدیریت پسماند تامین نشود در آینده نزدیک مشکلات عدیده‌ای ایجاد خواهد شد.

شهرداری‌ها به دلیل کاهش ساخت و ساز و نبود درآمد‌های پایدار توانایی لازم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را ندارند و برای این موضوع باید چاره اندیشی شود.

کسب رضایتمندی مردم در مدیریت شهری سهم بسزایی در افزایش امید عمومی دارد. بالندگی شهری و روستایی علاوه بر داشتن برنامه منسجم به ایده‌های دارای درآمد‌های پایدار نیز نیاز دارد. با وضعیت فعلی تغییر محسوسی را در چهره شهری و روستایی شاهد نخواهیم بود.

در این جلسه شهرداران برخی از شهر‌های استان و نیز مدیران کل حوزه عمران و حمل و نقل مسائل و مشکلات خود در خصوص مدیریت پسماند، نیروی انسانی، تامین منابع مالی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را بیان کردند. مقرر گردید هفته آینده دستاورد‌های این نشست با حضور معاون عمرانی وزیر کشور نهایی شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.