سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولایتمداری بارزترین ویژگی سردار سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تحلیل درست حوادث، صبر انقلابی و ولایتمداری در تبیین جبهه انقلاب بخشی از شخصیت فرمانده انقلابی شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در آخرین روز از هفته مقاومت و ویژه برنامه‌های سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، اجلاسیه نهایی سالگرد شهادت با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران کشور، سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه، حجت الاسلام سعادت مشاور عالی در سپاه قدس، رزم حسینی وزیر صمت، خانواده‌های معظم شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهیدحسین پورجعفری و مسئولین استانی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این اجلاسیه با اعلام اینکه حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب پیامبر و امامین (علیهم السلام) است، گفت: در تمام مقاطع مختلف، ثمرات این مکتب را دیده ایم و حاج قاسم سلیمانی جلوه این مکتب امروز است.

او افزود: رزمنده سرافراز در جهاد اکبر، اخلاص، تواضع و فروتنی بخشی از جلوه نورانی این سردار عزیز است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: تحلیل درست حوادث، صبر و تحمل انقلابی، ولایتمداری در تبیین جبهه انقلاب بخشی از شخصیت فرمانده انقلابی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او با اعلام اینکه مرد میدان صبر، از دل سختی‌ها فرصت جدید به وجود آوردند، عبور از معابر سخت تفکر و تخصص، تشکیل واحد ملل مسلمان و حضور در میدان مختلف را هنر ذاتی این فرمانده شجاع دانست و بیان داشت: نوازش بچه‌های شهدا، پذیرش جوانان، توجه به پدر و مادر و تکریم جانبازان از خصوصیت بارز این فرمانده بزرگ است.

امام جمعه کرمان گفت: مردم نجیب کرمان، ۶۰ شهید را در تشیع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کردند که خروش و سیل مردمی و حماسه دیگری در تاریخ رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: آماده برای عمل به فرمایشات رهبری و انتقامات پی درپی هستیم.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمن نیز با اعلام اینکه مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم فتوحات انقلاب اسلامی است که به جز عزت و بزرگی از او چیزی سراغ ما نیامد، گفت: در این ده روز معجزاتی دیدم که بارزترین اثرش آرام بخشی بود.

او افزود: ما بچه‌های جنگ با خاطره حاج قاسم سلیمانی زندگی نمی‌کنیم ما با مکتب حاج قاسم سلیمانی زندگی می‌کنیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی، انسجام انقلاب اسلامی، اراده قوی برای انقلاب اسلامی و بالا بردن تحمل و صبر است، تصریح کرد: کسانی که نقطه ذوب ولایت را ندیدند به سراغ حاج قاسم سلیمانی بروند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: این شهید والامقام در بیت الزهرا در موقوفه خود تنها بود و گریه می‌کرد و همیشه می‌گفت، کسانی که اینجا سخنرانی می‌کنند باید محب اهل بیت (علیهم السلام)، امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشند.  

سردار معروفی گفت: یک کار عمیق فرهنگی که در خور شان این مرد بزرگ باشد، در یک سال گذشته کسی انجام نداد، چرا که حاج قاسم سلیمانی توانست مکتب پیامبر را در جهان اسلام رواج دهد و این یک کار بزرگ است.

او با اعلام اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی باید به جریان تبدیل شود، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی انحصار سپاه نیست، بلکه متعلق به همه مردم است و در همه گروه‌ها جا دارد، پس همه باید در مکتب حاج قاسم سلیمانی با انسجام بزرگ کار کنند.

سردار معروفی تصریح کرد: در زمینه نماد سازی، دیشب المان شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

او با اعلام اینکه میدان بسیج تا میدان عاشورا، نماد جهاد اسلامی و میدان آزادی نماد ماندگار با حاج قاسم سلیمانی می‌شود، گفت: در کوه مسجد صاحب الزمان مثل بیستون نماد ماندگار حاج قاسم سلیمانی حک می‌شود.

سردار معروفی افزود: زیر ساخت‌ها را برای ۳ هزار زائر راهیان نور دانش آموزان و دانشجویان در روز تجهیز می‌کنیم که هم اکنون ظرفیت هزار نفر را دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه دانشجویان و دانش آموزان در قالب راهیان نور و مکتب حاج قاسم سلیمانی وارد گلزار شهدای کرمان می‌شوند و بعد بیت الزهرا و سپس در موزه دفاع مقدس، روایت گری شهدا انجام می‌شود، تصریح کرد: لشکر پیشکسوتان با پنج تیپ در حال فعالیت است که یکی از برنامه‌های آن ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.