سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد؛

صدور بیش از یک‌هزار اخطار قطع گاز برای دستگاه‌های اجرایی لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: یک‌هزار و ۸۲ اخطار قطع گاز در راستای رعایت الگوی مصرف و استفاده بهینه از انرژی برای دستگاه‌های اجرایی استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: در راستای نظارت بر حسن اجرای بخشنامه صادره از طرف معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر صرفه جویی مصرف گاز ادارات، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و استانداری ها، طرح بازرسی از ساختمان‌های اداری استان با هدف کاهش و مدیریت مصرف اجرایی شد.

گودرزی اظهار داشت: در این راستا تاکنون پنج هزار و ۲۲ بازدید از ساختمان‌های دولتی استان انجام و یک هزار و ۳۱۳ مورد قطع گاز به دلیل رعایت نشدن الگوی مصرف اجرا شده است.

او ادامه داد: با توجه به تداوم برودت هوا و روند رو به رشد مصرف گاز، بخشنامه صادره جهت صرفه‌جویی دستگاه‌های دولتی، با هماهنگی استانداری لرستان اجرا شده است و بازرسی از ادارات به صورت مستمر در دستورکار قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: با توجه به تداوم برودت هوا و ریزش برف و باران در فصل سرد، تامین پایدار و مطمئن گاز طبیعی و استفاده تمامی نقاط استان از این خدمت، نیازمند همراهی همه بخش‌های مختلف مصرفی به ویژه مشترکان خانگی است.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شرکت گاز ، مصرف گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.