سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد جان باختگان کرونا در مهاباد ثابت ماند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با ثبت یک روز بدون فوتی کرونایی در مهاباد، آمار قربانیان در این شهرستان همچنان ۳۰۴ نفر باقی ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۶۲ بیمار جدید کرونایی در استان بستری شدند که ارومیه با ۲۱، خوی با ۱۴ و سلماس و سردشت و بوکان هر کدام با ۴ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری در استان را داشتند.

آقازاده افزود: هم اکنون از ۴۱۳ بیمار بستری در استان، ۱۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۲۸ بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: با فوت ۹ بیمار مبتلا و مشکوک دیگر، مجموع قربانیان کرونا در آذربایجان غربی به ۳ هزار و ۳۷۴ نفر رسید.

در هفته‌های گذشته نیز به طور متناوب چند روز بدون فوتی کرونا در مهاباد ثبت شده است با این حال کارشناسان و دست اندرکاران امر بهداشت و درمان، نسبت به شکننده بودن وضعیت مهار کرونا و احتمال بازگشت موج شیوع و قرمز شدن دوباره وضعیت در صورت عدم رعایت ضوابط و محدودیت‌های اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا هشدار می‌دهند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.