سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های کرونایی تردد بین شهری زنجان برداشته شد

رئیس پلیس راه زنجان گفت: با توجه به تغییر رنگ وضعیت کرونایی اغلب شهر‌های استان زنجان از نارنجی به زرد، تردد خودرو‌ها در بین شهر‌های استان زنجان به جز ابهر که در وضعیت نارنجی به سر می‌برد، برقرار شده است.

سرهنگ عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به تغییر رنگ وضعیت کرونایی اغلب شهر‌های استان زنجان از نارنجی به زرد و برداشته شدن محدودیت های تردد کرونایی بین شهری در زنجان،  گفت: در حال حاضر تردد بین شهری در همه شهرستان های استان زنجان به جز ابهر که در وضعیت نارنجی کرونایی  به سر می برد برقرار شده است.
 
او افزود: در حال حاضر ورود کلیه خودرو‌های پلاک غیربومی به استان زنجان ممنوع است و رانندگان در صورت بی توجهی به موضوع و اصرار برای ورود به شهر‌های  زنجان طبق قانون  جریمه خواهند شد.

سرهنگ مظفری رئیس پلیس راهور استان زنجان نیز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بابیان اینکه طرح محدودیت های تردد کرونایی از ابتدای آذرماه در استان زنجان به اجرا درآمده است، گفت: محدودیت‌های ترافیکی شبانه که از ساعت ۲۱  تا ۴ صبح اعمال می شود همچنان به قوت خود باقی است و  با رانندگانی که نسبت به رعایت این مصوبه بی توجه باشند طبق قانون برخورد خواهد شد.
 

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.