سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند عملیات امداد و نجات و مهار آتش سوزی در اهواز انجام شد؟

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های امداد و نجات و مهار آتش سوزی طی دیروز را ۱۱ مورد اعلام کرد و گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی آتش سوزی مغازه تجاری در بلوار آیت اله بهبهانی اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل و استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را مهار کردند، همچنین حریق پمپ آب منزل مسکونی ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه در منطقه سلطانمنش به علت اتصال برق و حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۱۶ و ۲۷ دقیقه در منطقه طالقانی خیابان حافظ توسط آتش نشانان اطفا شد.

قنبری با اشاره به برخورد تریلر حامل میلگرد با یک دستگاه مینی بوس ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه در مسیر جاده شیبان روبروی میدان تره بار جدید بیان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان تجهیزات ترافیکی در مسیر و ایمن سازی عملیات امداد رسانی را آغاز کردند و مصدوم این حادثه که راننده مینی بوس بود به امدادگران اورژانس ۱۱۵ جهت درمان تحویل داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اطفای حریق ترانس برق ساعت ۱۸ و ۱۱ دقیقه در منطقه نادری نبش خیابان قنادان با تلاش آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانان در حادثه نشت علمک گاز ساختمان مسکونی ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه در منطقه کیانشهر سریعا حاضر شدند و با ایمن سازی محل و همکاری با عوامل ۱۹۴ از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، همچنین حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۴ دقیقه در منطقه زیتون کارگری خیابان ۲ با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

او با بیان حوادث امداد و نجات به اعزام آتش نشانان ساعت ۲ و ۳۳ دقیقه بامداد در منطقه زیتون کارمندی خیابان هدایت نبش زهره گفت: ماموران آتش نشانی جهت رفع نشت آب واحد مسکونی که به طبقه زیرین سرایت کرده بود اعزام شدند و ایمن سازی لازم را انجام دادند.

قنبری افزود: آتش نشانان در عملیات نجات در منطقه فاز یک پادادشهر، مرد ۲۸ ساله را که قصد خودکشی و حلق آویز شدن خود را داشت با مشاوره و گفتگو از خودکشی منصرف کردند، همچنین عملیات نجات ۴ چهار شهروند از کابین آسانسور در منطقه کیانپارس خیابان ۵ شرقی با تلاش آتش نشانان انجام شد، ضمن اینکه ماموران آتش نشانی در منطقه فولادشهر بلوار مهتاب با ابزار تخصصی و نجات دست پیرزن ۶۳ ساله را که درون لوله خرطومی جاروبرقی گیر کرده بود را خارج کردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.