سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی معاینه فنی دائمی می‌شود

مدیر فنی مراکز معاینه فنی شهرداری اصفهان گفت: سامانه نوبت دهی غیر حضوری معاینه فنی باتوجه به عملکرد مثبت این سامانه در سه فصل گذشته، دائمی می‌شود.

منصور خادمی مدیر فنی مراکز معاینه فنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، درباره نوبت دهی غیر حضوری برای انجام تست معاینه فنی خودروها اظهار داشت: این سامانه بسیار موثر بوده و قرار است دائمی شود.

او افزود:تاکنون ۳ مرکز تحت پوشش این سامانه قرار گرفته است که سعی داریم مراکز بیشتری را  تحت پوشش این سامانه قرار دهیم. از اوایل سال ۱۳۹۹ هم‌زمان با شیوع کرونا سامانه http://www.Fani.hamlebar.com ایجاد شد تا افراد برای جلوگیری از ابتلا به کرونا و مدیریت زمان خود، به صورت اینترنتی نوبت دریافت و در زمان مشخص شده برای انجام تست اقدام کنند.

مدیر فنی مراکز معاینه فنی شهرداری اصفهان افزود: ۲۰ تا ۲۵ درصد از خودرو‌هایی که برای انجام معاینه فنی اقدام می‌کنند در اولین مرحله مردود و طبق آیین نامه هیات دولت تا ۱۵ روز پس از تاریخ مراجعه می توانند برای بار دوم به همان مرکز مراجعه کنند.

خادمی گفت: نرخ جدید معاینه فنی دو هفته پیش از سوی هیات وزیران دولت ابلاغ شد این هزینه برای خودرو های سبک ۴۷ هزار تومان است.

 

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.