سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق اشتغال نیازمند اجرای ایده‌های کاربردی اولویت‌بندی ظرفیت‌هاست

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: رونق اشتغال نیازمند طراحی و اجرای ایده‌های کاربردی به ویژه در اولویت‌بندی ظرفیت‌هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری به منظور بازدید از طرح‌های اشتغالزایی این استان در نشست بررسی طرح‌های اشتغالزایی شهرستان بروجن افزود: اتکا کردن به تسهیلات و پیگیری برای دریافت وام بیشتر بی‌شک منجر به رونق اشتغال نمی‌شود بلکه باید برنامه هدفمندی ترسیم کرد که محور آن تمرکز بر اولویت‌های هر منطقه است.

او گفت: فارغ از تسهیلات و وام‌های بانکی، رونق اشتغال نیازمند طراحی و اجرای ایده‌های کاربردی به ویژه در اولویت‌بندی ظرفیت‌ها است.


بیشتر بخوانید


منصوری اضافه کرد: استان‌ها برای حوزه اشتغال خود باید دارای برنامه بلندمدت باشند و ظرفیت‌های مهم منطقه خود را شناسایی کنند تا با شکوفایی این ظرفیت‌ها سایر بخش‌ها هم از منافع آن بهره‌مند شوند.

الله‌کرم نصیری معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بروجن در حوزه اشتغال اظهار داشت: کشاورزی، گردشگری و صنعت از مهمترین ظرفیت‌های این شهرستان به شمار می‌رود که برای اشتغالزایی در این حوزه‌ها تمرکز شده است.

او گفت: ۳۰ درصد جمعیت شهرستان بروجن روستایی است و در بخش بوم‌گردی و گردشگری از جمله در چغاخور اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است، اما محدودیت‌هایی در قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری وجود دارد که امید است با رفع مشکلات آیین‌نامه‌ای بتوان از این طرح به نحو مطلوبی بهره‌گیری کرد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.