معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه سال اخیر، نرخ بیکاری در استان ۵.۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت روستایی و عشایری معادل چند برابر سهم واقعی استان اختصاص داده شد که از این میزان تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان آن عقد قرارداد شده است.

او افزود: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری از طرح‌های مؤثر و کارآمد دولت تدبیر و امید به شمار می‌رود که در کاهش نرخ بیکاری این استان سهم بسزایی داشته است.


بیشتر بخوانید


نصیری با اشاره به کاهش ۵.۵ درصدی نرخ بیکاری این استان طی سه سال اخیر، اضافه کرد: اگر چه همچنان نرخ بیکاری در استان بالا است و باید تلاش‌های بیشتری در این حوزه به کار گرفت، اما کاهش ۵.۵ درصد نشان از عملکرد مطلوب طرح‌های دولت در استان دارد.

او، تقویت تعاونی‌ها را از دیگر راهکار‌های کاهش نرخ بیکاری برشمرد و ادامه داد: در همین راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با حمایت از تعاونی‌ها بتوان در رونق اشتغال استان گام برداریم و از شرایط حساس امروز به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار