سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادمان شهدای چذابه، میزبان عزاداران شهادت سردار سلیمانی

فرماندار دشت آزادگان گفت: اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آن‌ها همزمان با سراسر کشور در یادمان شهدای چذابه برگزار شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) گفت: اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آن‌ها با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در یادمان شهدای چذابه و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

او با بیان اینکه این مراسم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و با هدف تکریم و زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای همراه او برگزار شد، افزود: سردار دل‌ها نمونه بارز استقامت، مقاومت، فداکاری و رشادت بود.

سیلاوی شهید سلیمانی را الگویی ارزشمند برای مسئولان، جوانان و نسل‌های آینده دانست و اظهار داشت: در مراسم سالگرد، شعرخوانی درخصوص ویژگی‌های بی نظیر این شهید والامقام سروده شد، همچنین حاج صادق آهنگران یادگار ۸ سال دفاع مقدس به مرثیه خوانی پرداخت.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۹۸، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه عراق مورد اصابت موشک از سوی دشمنان و آمریکایی‌ها قرار گرفتند و با ۸ تن دیگر از همراهان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و تشییع پیکر آن‌ها با حضور بی سابقه عموم مردم انجام و مراسمی تاریخی برگزار شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.