فرماندار حمیدیه گفت: اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و سالروز حماسه ۹ دی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان برگزار می‌شوند.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز حماسه ۹ دی ماه و روز بصیرت، گفت: بزرگداشت مراسم ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان از نظر بیماری کرونا و لزوم پیشگیری در جهت حفظ جان شهروندان، افزود: امیدواریم بتوانیم ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و قوانین ابلاغی به منظور گرامیداشت نخستین سالگرد آن شهید بزرگوار و مراسم دیگر در شهرستان گام برداریم.

هاشمی اظهار داشت: ادارات سطح شهرستان، شهرداری و دهیاران باید اقدامات لازم برای فضاسازی فرهنگی ارگان‌های خود به مناسبت‌های مذکور و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده به عمل آورند، ضمن اینکه باید از ظرفیت فضای مجازی و تبیین اهداف، راه و مکتب شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی استفاده شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.