سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات دستیار دندانپزشک در قالب بسته‌های خدمتی ارائه می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خدمات دستیار دندانپزشک در قالب بسته‌های خدمتی بهداشتی و درمانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اکبر سلیمانی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی شهرکرد  در نشست هم اندیشی با بهزاد هوشمند دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت اظهار داشت: خدمات دستیار دندانپزشک در قالب بسته‌های خدمتی بهداشتی و درمانی تعریف می‌شود که علاوه بر درآمدزایی برای دانشگاه، بسیاری از مشکلات دندانپزشکان را برطرف می‌کند.

او همچنین از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت بهداشت جهت خرید تجهیزات دندانپزشکی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

سلیمانی اضافه کرد: ساختمان سوله دندانپزشکی در جهت بهبود فضای آموزشی در این استان در حال احداث است و همچنین در جهت بهبود کتابخانه دانشگاه و فضای فرهنگی نیز اقداماتی صورت گرفته است.

او ادامه داد: تبدیل وضعیت اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی و استخدام نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.

سلیمانی تصریح کرد: با توجه به نیاز شدید بیمارستان‌های استان به پاتولوژیست‌های سر و گردن، هماهنگی‌های لازم جهت حضور در مراکز درمانی انجام می‌شود.

او به افزایش تعداد عمل‌های جراحی فک و صورت در این استان اشاره کرد و گفت: به لحاظ امکانات اتاق عمل و فضای انجام عمل‌های جراحی، مشکلی در استان وجود ندارد.

سلیمانی ادامه داد: پبش بینی می‌شود تا اردیبهشت ماه سال آینده، استاندارد ۱۲۰ یونیت دندانپزشکی در قالب ۱۰ بخش در استان چهارمحال و بختیاری انجام خواهد شد.

او درخصوص دستاورد‌های سفر دو روزه دبیر شورای دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به استان چهارمحال و بختیاری گفت: احداث دهکده دندانپزشکی و oral park health وایجاد dental hospital در بیمارستان آیت الله کاشانی (ره) شهرکرد به صورت پایلوت در کشور انجام خواهد شد.

سلیمانی ادامه داد: همچنین ۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت بهداشت جهت خرید تجهیزات دندانپزشکی در استان تخصیص یافت.


بیشتر بخوانید


سلیمانی به تامین نیروی هیات علمی مورد نیاز دانشکده دندانپزشکی توسط دبیرخانه دندانپزشکی وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: جهت ماندگاری اعضای هیات علمی و بهره بردن از اساتید باتجربه مقرر گردید، بسته ماندگاری اعضای هیات علمی تصویب و اجرایی گردید.

او خاطرنشان کرد: همچنین سهمیه مناسب بصورت سالیانه در فراخوان جذب اعضای هیات علمی در نظر گرفته می‌شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: جهت تامین پرسنل مورد نیاز و بهره بردن از نیروی انسانی با تجربه نیز مقرر گردید، ظرفیت ویژه در ازمون استخدامی آینده دانشگاه به دانشکده دندانپزشکی تخصیص یابد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.