سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان عنوان کرد؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان سیروان

سرهنگ گندمی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۱ فقره انواع سرقت در شهرستان سیروان خبر داد.

سرهنگ هادی گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در طول یک هفته گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و سارقان در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان شهرستان موفق شدند تعداد ۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را توقیف و تعداد ۶ سارق حرفه‌ای و یکی از عاملان توذیع مواد مخدر را دستگر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از سارقین تعداد ۱۱ فقره کشف شده، و مقادیر زیادی از اموال مسروقه به مالبختگان تحویل داده شده بیان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ گندمی در ادامه اظهار کرد:با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و هماهنگی مقام قضایی یک خرده فروش مواد مخدر در تور ایست و بازرسی پلیس افتاده و مغادیری مواد مخدر و آلات استعمال کشف و خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان با بیان اینکه امنیت و سلامت اجتماعی شهرواندان از خطوط قرمز پلیس است، اضافه کرد: برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر و سارقان از اولویت‌های پلیس و مطالبات به حق شهروندان است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.