سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های تردد شبانه در تمامی شهر‌های چهارمحال و بختیاری

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از اعمال محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد روز بعد در تمامی شهر‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید علی درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا بر لزوم تشدید نظارت‌ها و برخورد با متخلفانی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سهل انگارانه برخورد می‌کنند تاکید و مقرر شد از هرگونه شتاب زدگی در رفع محدودیت‌ها خودداری شود.

او با اشاره به وضعیت شیوع بیماری در استان و شهرستان‌های تابعه افزود: روند تحقق اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار رضایت بخش و میزان دستاورد‌های حاصل شده در مدت زمان کوتاه اجرای این طرح بالاتر از میزان پیش بینی شده برآورد شد.


بیشتر بخوانید


درخشان اضافه کرد: در این نشست همچنین در خصوص نحوه برگزاری آزمون استخدامی در روز‌های ۱۰ و ۱۱ دی ماه و شرکت تعداد قابل توجه شرکت کنندگان در این آزمون تصمیم گیری و بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از هرگونه تجمع در ورودی و خروجی محل‌های برگزاری آزمون و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر نحوه اجرای آن تاکید شد.

او ادامه داد: نحوه برگزاری آزمون‌های نهایی دانش آموزان و شروع ترم تحصیلی جدید دانشجویان از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.