سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام مطرح کرد؛

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و دهه بصیرت

حجت الاسلام چراغی پور گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه و دهه بصیرت ، بیش از ۴۰۰ برنامه در استان ایلام اجرا خواهد شد که اکثر این برنامه‌ها در فضای مجازی خواهند بود.

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ضمن گرامیداشت یازدهمین سالگرد حماسه بزرگ ایام الله نهم دی ماه و دهه بصیرت ،گفت: امسال شعار محوری ایام الله نهم دی ماه ، بصیرت فاطمی ، ولایت مداری و مقاومت علوی است که از نهم الی نوزدهم دی ماه تحت عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.

او اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده ، در این دهه بیش از ۴۰۰ برنامه در کل مناطق استان ایلام اجرا خواهد شد که اکثر این برنامه‌ها در فضای مجازی خواهد بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بیان کرد: فردا نیز مراسمی را در سراسر استان ایلام تحت عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت خواهیم داشت که با حضور معدود شرکت کننده و رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: مراسم نمادین نیز طی فردا در محل سالن بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با حضور جناب آقای مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.