سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش نیرو‌های جهادی بهبهان در طرح شهید سلیمانی

کارگاه تخصصی اجرایی طرح شهید سلیمانی با حضور اعضای مدافعان سلامت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، سراکیپ‌های این طرح در بهبهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کارگاه تخصصی اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اعضای مدافعان سلامت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، سراکیپ‌های طرح شهید سلیمانی، و مسئولان شبکه بهداشت و درمان بهبهان برگزار شد.

گوهری فرمانده حوزه مقاومت امام علی (ع) ناحیه بهبهان  گفت: کسب مهارت کافی و هماهنگی بین عوامل اجرایی بسیج و شبکه بهداشت از موارد مهمی بود که تصمیم بر آن شد تا برای اجرای با کیفیت طرح ملی شهید سلیمانی چنین نشستی تشکیل شود.

او در ادامه افزود: با هماهنگی این حوزه و کانون بسیج جامعه پزشکی منطقه لنگیرات کارگاه تخصصی طرح شهید سلیمانی تشکیل شد که در ابتدای این کارگاه معاون فنی شبکه بهداشت مروری بر دستورالعمل طرح و توجیه عوامل اجرایی را انجام دادند و پس از پاسخگویی به سوالات و ابهامات، میز گرد‌های مشترکی بین عوامل اجرایی بسیج و مراکز بهداشتی برگزار شد.

گوهری بیان داشت: این میزگرد‌ها با هدف هماهنگی و کسب مهارت کافی در زمان مراجعه به منازل بیماران کرونایی تشکیل شد و در این کارگروه‌های مشترک پس از بیان سناریوی فرضی، نحوه مراجعه به منازل، نمونه گیری با رپید تست در منزل، راهنمایی فرد مبتلا، انتقال بیماران زمینه ای، قرنطینه خانگی، افراد در معرض خطر و... تبادل نظر و بررسی شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.