معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا به منظور رفع ایراداتی بود که در مراحل قبل داشتیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا به منظور رفع ایراداتی بود که در مراحل قبل داشتیم و هدف اجرای این طرح را شکستن زنجیره انتقال این بیماری است.

او در ادامه بیان داشت: در گام اول مبارزه با کرونا، بیش از ۹۰ درصد خانواده‌ها مورد غربالگری و بیماریابی غیرحضوری قرار گرفتند؛ در گام دوم، بیشتر به گروه‌های پرخطر توجه کردیم. در گام سوم به افرادی توجه شد که از خدمت بازمانده بودند. چون در گام‌های قبلی واکسیناسیون و بیماریابی در دیگر بیماری‌ها کم شد.

علوی افزود: توجه داشته باشید که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی باید عمل شود. اگر همه ظرفیت‌های بهداشت را برای اجرای این طرح بگذاریم بدون شک از اجرای دیگر وظایف مان باز می‌مانیم. لازم است همه ادارات و ارگان‌ها برای این طرح همکاری داشته باشند و امکانات خود را در اختیار قرارگاه قرار دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.