فرمانده گروه پدافند هوایی شهید جودکی اهواز از اهدای ۳۰۰ دست لباس به نیازمندان این کلانشهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) خبر داد.

سرهنگ محمد حسین کشاورز فرمانده گروه پدافند هوایی شهید جودکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح "شهید سلیمانی و مردم یاری ارتش" در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب اهدای ۳۰۰ بسته لباس به ارزش هر کدام ۳ میلیون ریال در دستورکار قرار گرفت.

او با بیان اینکه بسته‌های لباس امروز و همزمان با ولادت حضرت زینب (س) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بارندگی‌های اخیر توزیع شد، افزود: نیرو‌های نظامی یک کشور در صورتی یکی از قویترین نیرو‌های منطقه محسوب می‌شوند که از جنس مردم باشند.

اهدای ۳۰۰ بسته لباس به نیازمندان اهواز به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)

سرهنگ کشاورز به مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در اهدای لباس به خانواده‌های بی بضاعت اشاره کرد و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همین هویت انقلابی و اسلامی و عمل به مسئولیت اجتماعی، مردم داری و حفظ اقتدار در کنار مردم ایستاده و آن‌ها را یاری می‌کند و همیشه در شرایط سخت در کنار مردم بوده و خواهد بود، چراکه مردم سرمایه نظام جمهوری اسلامی هستند.

اهدای ۳۰۰ بسته لباس به نیازمندان اهواز به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)

اهدای ۳۰۰ بسته لباس به نیازمندان اهواز به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.