سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در وضعیت زرد قرار گرفتند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا با تلاش‌های صورت گرفته در وضعیت زرد قرار گرفتند گفت: این دو شهرستان از نقاط آسیب‌پذیر از نظر شیوع ویروس کرونا بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در قرارگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: پس از یک ماه از اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان نیازمند یک آسیب‌شناسی در این طرح هستیم.

او با اشاره به همکاری دستگاه‌های متولی در اجرای این طرح افزود: هدف اصلی این طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با افزایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کاهش تعداد بیماران بستری و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا بود.


بیشتر بخوانید


مردانی با تاکید بر اینکه پس از گذشت یکماه از اجرای طرح سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان نیازمند یک آسیب‌شناسی هستیم اضافه کرد: سپاه، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، هلال‌احمر، بهزیستی و سایر دستگاه‌ها در طول یکماه گذشته همراهی خوبی در اجرای طرح داشتند.

او ادامه داد: مقرر شد یک بازرس از تهران به چهارمحال و بختیاری سفر کند و اجرای این طرح را در سه حوزه مراقبت، حمایت و نظارت ارزیابی کند، بنابراین آسیب‌شناسی این طرح در اولویت قرار بگیرد.

مردانی با اشاره به اینکه خوشبختانه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا با تلاش‌های صورت گرفته در وضعیت زرد قرار گرفتند، گفت: این دو شهرستان از نقاط آسیب‌پذیر از نظر شیوع ویروس کرونا بودند، امید است هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری باشیم.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۲۲:۰۴ ۰۵ دی ۱۳۹۹
خداروشکر