سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکتب شهید سلیمانی الگویی بی بدیل در ولایت مداری است

نشست شورای معاونین بنیاد شهید کرمانشاه به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم سالگرد عروج سردار سپهبد شهید سلیمانی به عنوان نماد مقاومت برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نشست شورای معاونین بنیاد کرمانشاه با موضوع برنامه ریزی به منظور گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» و کنگره ملی ۱۷ هزار بانوی شهید و جانباز کشور  برگزار شد.

حجت‌الاسلام عسگری گفت:به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید والامقام «حاج قاسم سلیمانی» و شهید معظم «ابومهدی المهندس»، تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌بندیم.

او ضمن تأکید بر همکاری با دیگر دستگاه‌های سطح استان بیان کرد: تشکیل کمیته ها، تقسیم وظایف و زمان بندی مناسب برای برگزاری این مراسم باشکوه نسبت به گرامیداشت مقام این شهید مقاومت از هیچ تلاشی فرو گزار نخواهیم بود.

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه با بیان این مطلب که شهید گرانقدر «حاج قاسم سلیمانی» نماد مقاومت است، افزود: روحیه ایثار و فداکاری در رفتار و منش سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» جاری و ساری بود و مکتب شهید سلیمانی الگویی بی بدیل در ولایت مداری، ایثار و خدمتگذاری است و شناساندن این مکتب والا به دیگر نسل‌های این مرز و بوم وظیفه ما است.

او در پایان ضمن اشاره به مصوبات این نشست، گفت: باانجام کار‌ها با نظم و دقت و استفاده از ظرفیت‌ها موجود و نگاه علمی به انجام امور می‌توان این مراسم را هرچه باشکوه‌تر برپا کنیم.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.