سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی بیش از ۴ هزار مورد باغ ویلا و سکونت‌های خالی از سکنه در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تعداد چهارهزار و ۴۹۴ مورد باغ ویلا و سکونتگاه‌های خالی از سکنه تا به امروز در استان اردبیل شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تعداد چهارهزار و ۴۹۴ مورد باغ ویلا و سکونتگاه‌های خالی از سکنه تا به امروز در استان اردبیل شناسایی و در سیستم بیلینگ این شرکت ثبت شده است و آنها تحت شمول طرح" برق امید" نخواهند شد.

او بیان کرد: جهت شناسایی این مکان‌ها، نسبت به ایجاد کد سکونت‌گاه‌های غیر دائم (باغ ویلاها) و خانه‌های مسکونی خالی از سکنه در دستگاه‌های قرائت کنتور (pdl) اقدام و سپس با آموزش و توجیه ماموران قرائت کنتور در جهت شناسایی و ثبت صحیح کدهای مربوطه اقدام شده است.

مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل افزود : اجرای طرح برق امید در راستای تحقق فرهنگ درست مصرف کردن در سطح کشور است و مشترکان پر مصرف نیز ظرف مدت ۶ ماه با رعایت راهکارهای مدیریت مصرف برق می‌توانند مصرف برق خود را کاهش داده و یا نسبت به نصب و استفاده از مولدهای خورشیدی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه روش آگاهی مشترکان از وضعیت قرارگیری خود در طرح برق امید استفاده از سامانه برق ایران " برق من" است، گفت: با اجرای این طرح مشترکان به سه دسته کم‌مصرف ، خوش‌مصرف و پرمصرف دسته‌بندی شده‌اند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.