سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از همسران جانبازان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: همزمان با ولادت حضرت زینب(س) از همسران جانبازان به عنوان پرستار‌های گمنام و خانواده‌های شهدای سلامت قدردانی شد.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه «هر کس در برآوردن نیاز بیماری بکوشد، مانند آن روزی است که از مادر، زاده شده است» اظهار داشت: همزمان با روز پرستار و با همکاری نیرو‌های جهادی از جمله طلبه‌ها و دانشجویان، از ۵ هزار پرستار در شهر اصفهان تقدیر کردیم.

او با بیان اینکه همسران جانبازان پرستار‌های ویژه هستند، گفت: در شب یلدا به منازل این افراد رفتیم و از همسرانشان قدردانی کردیم.
حجت‌الاسلام صادقی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید مردانی از شهدای مدافع سلامت افزود: با برگزاری مراسمی، از خانواده‌های ۹ شهید سلامت در استان اصفهان تقدیر و یاد این شهدا گرامی داشته شد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه ضروری است، گفت: در همین زمینه ۱۰ هزار بسته فرهنگی شامل احادیث پیامبر اکرم (ص) در وصف خدمت به بیمار و توصیه‌های آیت الله بهجت (ره)، آیت‌الله مهدوی و آیت الله ناصری به بیماران و پرستاران اهدا شد.
 
او در پایان بیان کرد: با کمک جمعی از خیران یک‌هزار و ۳۰۰ تبلت برای دانش آموزان نیازمند تهیه و به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.