ملی‌پوش تیراندازی گفت: برای کسب سهمیه المپیک و افتخارآفرینی تمام تلاشم را می‌کنم.

گلنوش سبقت الهی، ورزشکار اصفهانی مدعی کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی با تپانچه بادی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص شرایط آماده‌سازی خود اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا در اصفهان هستم به اردوهای تیم ملی هم دعوت شدم اما ترجیح دادم به خاطر ویروس کرونا به صورت شخصی تمرین می‌کنم.

او ادامه داد: دلتنگ مسابقات هستیم، اما فعلاً از شرایط آماده‌سازی راضی هستم. رقابت‌های داخلی تا به این لحظه برگزار نشده، اما در دی‌ماه مسابقات آسیایی برای آماده‌سازی ورزشکاران برگزار می‌شود.

سبقت الهی بااشاره به مراسم تجلیل از ورزشکاران اصفهانی و حمایت اداره ورزش و جوانان از ورزشکاران گفت: این اتفاق خیلی خوب بود، اما امیدوارم که اولین و آخرین بار نباشد، با اینکه این مراسم برای المپیک خیلی دیر بود؛ اما باید برای رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی کرد و چنین جلساتی را بازهم برگزار کرد، کاری که تمام کشور‌ها با اهداف بلند مدت انجام می‌دهند.

او این حمایت را نیاز ورزشکاران دانست و اظهار کرد: امیدوارم که این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد انتظارمان این است که مسئولان ورزش استان ارتباطشان با ورزشکاران حرفه‌ای بیشتر باشد و از ورزشکاران حمایت کنند به‌خصوص در این شرایط که اوضاع اقتصادی نیز بسیار پیچیده شده است.

قهرمان اصفهانی تیراندازی با تپانچه بادی درباره کسب سهمیه المپیک گفت: نمی‌توانم بگویم که سهمیه المپیک را می‌توانم کسب کنم یا خیر؛ زیرا نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد، اما تمام تلاش خودم را می‌کنم تا بتوانم این افتخار را دوباره کسب کنم.

او همچنین ورزشکاران آسیایی در این رشته را بسیار قوی دانست و خاطرنشان کرد: ورزشکاران آسیایی در رشته تیراندازی بسیار قوی هستند و حتی مسابقات آسیایی در حد بازی‌های جهانی است، اما اگر از ما حمایت بیشتری شود ما هم میتوانیم در سطح آن‌ها باشیم همانطور که در تورنومنت‌های گذشته با کسب مدال و رتبه‌های خوب این را ثابت کردیم و باز هم می‌توان به مدال‌آوری این رشته در مسابقات امید داشت.

سبقت الهی در پایان با اشاره به رشته تیراندازی و جذابیت‌های آن گفت: رشته تیراندازی بسیار جذاب است برخی آن را به عنوان رشته حرفه‌ای نگاه نمی‌کنند، اما به‌دلیل طولانی بودن زمان مسابقات به استقامت بالایی نیاز دارد، امیدوارم به رشته تیراندازی توجه بیشتری شود و تعداد ورزشکاران بیشتری جذب این رشته بشوند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.