باشگاه سپاهان اصفهان، طی تفاهم نامه ای حمایت مالی از فرزانه فصیحی برای حضور در مسابقات جهانی را بر عهده گرفت.

محمد رضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت:مقام معظم رهبری از بانوان ورزشکاری که با حجاب اسلامی در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند همواره تجلیل داشته و برهمین اساس باشگاه سپاهان برنامه ریزی لازم را انجام داده و امروز برای ثبت تفاهم نامه با خانم فرزانه فصیحی اقدامات لازم را انجام داد تا در مسابقات جهانی نیز همراه ایشان باشد. این تفاهم نامه با همکاری هیات دوومیدانی استان به ثبت رسیده است.

او افزود: سیاست‌های باشگاه به این صورت است که به عنوان یک مجموعه فراگیر و فعال در چند وجه و در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف عمل کند. هم اکنون باشگاه سپاهان در حدود ۳۷ رشته و با حضور ۱۷۰۰ ورزشکار در رشته‌هایی مثل تیراندازی، فوتبال، دوومیدانی و ... فعال است.

ساکت در خصوص حمایت ویژه این باشگاه از فرزانه فصیحی توضیح داد: تیم دوومیدانی سپاهان درلیگ گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و خانم فصیحی که دونده تیم سپاهان بود موفق به کسب چندین مدال طلا شد و در حال حاضر نیزبه عنوان تنها بانوی ایرانی موفق به کسب ورودی مسابقات جهانی ۲۰۲۰ که به دلیل کرونا قرار است در انتهای سال جاری در چین برگزار شود شده است. باشگاه سپاهان بنابررسالتی که روی دوش خود مبنی بر حمایت از قهرمانان احساس میکند، تصمیم گرفت در این مسیر حمایت‌های مادی و معنوی لازم را از ایشان داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه رویداد امروز نقطه عطفی برای حمایت‌های ویژه از سایر قهرمانان بود، عنوان کرد: از سال گذشته باشگاه سپاهان با همکاری هیات دوومیدانی شروع قدرتمندی درعرصه دوومیدانی داشته است. بر اساس سیاست‌های شرکت فولادمبارکه سپاهان و هیات مدیره باشگاه، حمایت از ورزشکاران چه در عرصه بانوان وچه دراقایان، همواره در دستور کار بوده و برای کسب افتخارات آن‌ها تلاش میکنیم که بیش از پیش همراه آنان باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.