سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام‌نویسی ۲ هزار و ۸۰۰ متقاضی اقدام ملی مسکن در شاهرود

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ متقاضی اقدام ملی مسکن در شاهرود نام نویسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در نشست شورای مسکن این شهرستان با بیان اینکه ۲ هزار و ۸۰۰ متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن شاهرود نام نویسی کردند، گفت: یک هزار و ۶۷۵ متقاضی در شرق استان شرایط لازم ثبت نام را داشتند.
امیر عمیدی افزود: از متقاضیان دارای شرایط لازم، ۳۰۴ تن وجه اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی را واریز کردند.

او افزود: این طرح با پیگیری و کارگزاری بنیاد مسکن در دست اجراست و به تعداد متقاضیان ثبت نام شده در این طرح زمین اختصاص داده شد.

عمیدی با اشاره به اینکه در طرح مسکن مهر تا پایان سال گذشته ۳۱۸ واحد تکمیل و به متقاضیان واگذارشد، گفت: مسکن‌های مهر به ۲ قسمت دارای معارض و بدون معارض تقسیم بندی شد که همه تمرکز به تکمیل و واگذاری واحد‌های بدون معارض قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه در طرح مسکن مهر ساخت ۱۰ هزار و ۱۵۶ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت، افزود: از این تعداد هشت هزار و ۸۶ واحد تاکنون تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

او با اشاره به اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۷۰ واحد مسکن مهر ناتمام باقیمانده است، ابراز داشت: از این تعداد ۴۸۰ واحد زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

سرپرست فرمانداری شاهرود هم گفت: در طرح مسکن مهر ساخت ۱۰ هزار و ۱۵۶ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد هشت هزار و ۸۶ واحد تاکنون تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

ابوطالب جلالی در جلسه شورای مسکن شهرستان شاهرود افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۷۰ واحد مسکن مهر ناتمام باقیمانده است، که از این تعداد ۴۸۰ واحد زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

جلالی با اشاره به طرح ۱۱۲ واحدی مسکن مهر سنگسر که با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به علت اختلافات پیمانکار و کارفرما بلاتکلیف مانده است گفت: در این طرح به دلیل اعلام ورشکستگی پیمانکار باید خلع ید انجام پذیرد و هر چه سریعتر پیمانکار جدید معرفی شود.

جلالی با بیان اینکه در پرونده‌های حقوقی نباید منتظر رای مراجع قضایی بود و باید هم راستای رسیدگی قضایی ادامه کار انجام شود، افزود: اگر کار ساخت و ساز تا زمان صدور رای دادگاه تعطیل شود با افزایش قیمت مشکلات جدیدتری پیش خواهد آمد.

جلالی از مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان هم خواست برای رفع مشکل مسکن‌های مهر و محلات اسلامی و کم برخوردار با توجه به فصل بارندگی و سرما زمانبندی مشخصی تعیین شود.

جلالی تصریح کرد: در اجرای ساخت و تکمیل طرح‌های مسکن مهر شهرستان باید کارشناسان هزینه‌ها و پیشرفت کار را برآورد کنند چنانچه کار متوقف شده پیمانکار را خلع ید و ادامه ساخت را اداره مسکن و شهرسازی به عهده گیرد.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: مسکن ، محلات اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.