مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان گفت: جاده عباس آباد - کاهک در شهرستان میامی با توجه به اهمیت این محور تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر عمیدی مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان گفت: جاده عباس آباد - کاهک در شهرستان میامی در حوزه استحفاظی این شهرستان به طول ۳۰ کیلومتر بود که ۱۸ کیلومتر وضعیت نامناسبی داشت و با تلاش پیمانکار ۱۰ کیلومتر آن آماده بهره برداری و هشت کیلومتر از آن باقی‌مانده است.

او ادامه داد: محور میامی - سبزوار یکی از نقاط حادثه خیز و از اصلی‌ترین راه‌های مواصلاتی در استان است که با اتمام هشت کیلومتر باقی‌مانده تا اسفند ماه امسال، قبل از شروع ترافیک نوروزی، آماده بهره‌برداری می‌شود.

عمیدی گفت: با توجه به اینکه باند قدیم این محور هندسی نبود، با مطالعات انجام شده و تخصیص اعتبار از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، این طرح آغاز شد و تاپایان سال جاری به بهره برداری کامل خواهد رسید.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان گفت: رفع نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی شرق استان سمنان ضرورت دارد.

او با بیان اینکه برای هشت کیلومتر باقیمانده این محور قیر مورد نیاز ساخت جاده تامین شده است، اظهارداشت: تجهیزات کارگاهی پیمانکار آماده تکمیل این طرح است، و در صورت مساعد بودن هوا، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

عمیدی با بیان اینکه ۲ هزار تن قیر برای روکش آسفالت این طرح تامین شده است، افزود: برای تکمیل محور میامی - کاهک ۱۵۰ میلیارد ریال تخصیص اعتبار شد.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.