سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتباهات داوری می‌تواند منجر به برکناری مربی یا از بین رفتن یک تیم شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هرکدام از اشتباهات داوری می‌تواند منجر به برکناری مربی از تیم بشود یا یک تیم از قهرمانی بازماند یا سقوط کند. اگر تصمیمات داور درست بود شاهد بازی زیباتری بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از نتیجه تساوی بدون گل برابر ذوب آهن اصفهان گفت: در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی ایجاد شد، بازی امروز می‌توانست همراه با گل زیبا دنبال شود؛ اما کم‌دقتی بازیکنان و ادامه‌دار بودن نامهربانی‌ها از سوی داوران باعث رقم خوردن این نتیجه شد.

فکری با اشاره به اشتباهات داوری گفت: بعضی از کارشناسان داوری با تیم‌های مختلف قرارداد دارند و مشاور آن‌ها هستند، کسی که از فوتبال سر در نمی‌آورد نیز متوجه تصمیمات اشتباه این کارشناسان می‌شود و فکر می‌کنند مردم متوجه نمی‌شوند.

وی با درخواست از وزیر ورزش برای ورود به این‌گونه اشتباهانت عنوان کرد: از وزیر ورزش و جوانان خواهش می‌کنم به این مسائل ورود کند، وقتی که صحبتی می‌کنیم با ما لجبازی می‌کنند و نمی‌توانیم چیزی بگوییم.


چندین بازی است پنالتی‌های مختلف برای ما گرفته نمی‌شود، دقیقه ۴۲ ذوب آهن باید ده نفره می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد، کارشناسان نیز اخطار را درست می‌دانند.


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه با شکایت از سوت‌های اشتباه داوران خاطرنشان کرد: در نیمه دوم یک صحنه مشکوک بین مرادمند و مدافع حریف اتفاق افتاد. در بعضی صحنه‌ها کمک داوران اشتباه داور را به او اعلام می‌کنند، اما داور وسط توجهی نمی‌کند؛ اما اگر این اتفاق برای ما رخ دهد داور به سرعت نظرش را بر علیه ما برمی‌گرداند.

محمود فکری برخورد‌های لجبازانه درباره صحبت علیه داوران را اینگونه بیان کرد و گفت: بازی قشنگی را نیمه دوم ارائه دادیم، اما تزلزل داوری نتیجه را خراب می‌کند و تیم ما را عصبانی می‌کند. چندین بازی است که از ما امتیاز گرفته‌اند، در برخی مواقع حتی از کارت هم استفاده نمی‌کنند، اگر صحبت نکنیم برخی شاکی می‌شوند و اگر هم چیزی بگوییم با ما لج می‌کنند.
هرکدام از این اشتباهات داوری می‌تواند منجر به برکناری مربی از تیم بشود یا یک تیم از قهرمانی بازماند یا سقوط کند. به این مسائل نیز باید توجه کنند، ما بسیار تحت فشار هستیم که صحبت می‌کنیم، اگر می‌خواهند حرفی نزنیم کارشان را درست انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان اظهار کرد: در بازی‌های قبلی با صنعت نفت و شهرخودرو تا این مسابقه نتایج با تصمیمات داور برگشته است، چرا همیشه تیم ما باید شاکی باشد.


اگر امروز درست سوت می‌زدند حتما گل هم به‌ثمر می‌رسید و بازی قشنگ‌تری می‌توانستیم شاهد باشیم؛ اما ضعف داوری وجود دارد و ما باید تحمل کنیم.
یک زمانی به سود استقلال و پرسپولیس سوت می‌زدند، اما الان به ضرر ما قضاوت می‌کنند.

 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.