سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وارث تیمی هستیم که در سال‌های گذشته نتیجه نگرفته است و بار روحی و روانی سنگینی نیز بر روی بازیکنان است که منجر به مصدومیت آن‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن اصفهان در فولادشهر و شرایط استقلال گفت: بازیکنان چند هفته سختی را گذراندند؛ اما با تلاش آن‌ها به صدر جدول رسیدیم، رسیدن به صدر جدول کار ما را سخت می‌کند و بازیکنان باید تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوانیم به هر قیمتی رده اول جدول را حفظ کنیم.

فکری با اشاره به جایگاه استقلال در جدول عنوان کرد: تیم‌ها در برابر استقلال انگیزه زیادی دارند، رتبه کنونی استقلال این انگیزه را مضاعف می‌کند. ذوب‌آهن تیم بسیار خوب با مربی توانمندی است و مطمئنن برای گرفتن امتیاز به زمین می‌آیند، این مسئله کار ما را بسیار سخت می‌کند، امیدوارم با تلاش و دقت بیشتر سه امتیاز بازی را به‌دست بیاوریم.

وی دلیل مصدومیت بازیکنان را فشارهای روحی دانست و خاطرنشان کرد: وارث تیمی هستیم که چندین سال است نتیجه نگرفته و بار روحی روانی سنگینی روی دوش بازیکنان است، از طرف دیگر فشار جسمی از سال‌های گذشته به‌دلیل نداشتن استراحت لازم این مشکلات و آسیب دیدگی‌ها را به‌مراتب پدیدار می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه بیان کرد: اکثر مصدومیت‌ها متعلق به بازیکنان فصل گذشته استقلال است چرا که تیم فرصت لازم برای آماده سازی را نداشته و وارد مسابقات شده است.

محمود فکری در پایان پیروزی‌های ادامه‌دار را عاملی برای بهبود وضعیت تیم دانست و گفت: هر کدام از بازیکنان در هفته های مختلف دچار آسیب دیدگی می شوند و البته این مسئله ارتباطی به کادر فنی و کادر پزشکی فصل گذشته ندارد باید به مرور زمان نتایج خوبی کسب کنیم تا فشارهای سنگین روی بازیکنان برداشته شود و بتوانیم همه بازیکنان را برای دیدارهای آینده در اختیار داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار